León - Reisverslag uit León, Spanje van Hennie en Fons Waumans - WaarBenJij.nu León - Reisverslag uit León, Spanje van Hennie en Fons Waumans - WaarBenJij.nu

León

Blijf op de hoogte en volg Hennie en Fons

25 September 2013 | Spanje, León

Deze keer even een kort berichtje van ons, een uitgebreid verslag volgt zo spoedig mogelijk. Met de blaren gaat het de goede kant op, vandaag weer zonder pijn en paracetamol gelopen. Zojuist diverse goede adviezen gelezen, die houden we stuk voor stuk in gedachten.
Ondertussen zitten we dus in León, een mooie stad met veel traditie als het om de Camino gaat. We slapen in het benedictijnenklooster van de zusters van Santa Maria de Carvajal, ja echt waar. Grote slaapzalen, enorm veel stapelbedden, mannen en vrouwen gescheiden. Weer eens wat anders.

Zojuist hebben we hier wat rond gelopen, nu gaan we even rusten. Ook dat is goed voor de voetjes.
We hebben nog iets meer dan 300 kilometer te gaan, het schiet dus lekker op. Bedankt voor alle meelevende reacties en tot een volgende keer.

Groetjes,
Hennie en Fons.

• 25 September 2013 - 17:43

Piet En Dineke:

Fons en Hennie,
    Gelukkig gaat het weer wat beter met de voeten van Fons. We genieten van jullie uitgebreide verslagen en dat er zoveel verschillende nationaliteiten de tocht ondernemen. Het kan soms eentonig zijn, maar troost je, dat is hier soms ook zo . We hopen dat het goed blijft gaan nu jullie al zo ver zijn gekomen.
    groetjes vanuit HHW

• 25 September 2013 - 18:18

Frans En Tineke:

Hallo Fons en Hennie,
    We genieten nog steeds van jullie ontmoetingen van "all of the world".
    Maar nu even een nachtje terug, zoals ook jullie begonnen zijn en wel apart slapen!!!!
    Ook leuk Fons?
    Groetjes.
    Frans en Tineke

• 25 September 2013 - 18:43

Linda:

Ojee, kon mama wel slapen zonder jou naast haar?
    X Linda

• 25 September 2013 - 23:38

Henk:

Nou ,dat schiet toch wel lekker op Die 300 lopen jullie morgen wel effe HaHa

Sterkte die laatste 300 hoor.

HENK