Nederland of België? - Reisverslag uit Baarle-Nassau, Nederland van Hennie en Fons Waumans - WaarBenJij.nu Nederland of België? - Reisverslag uit Baarle-Nassau, Nederland van Hennie en Fons Waumans - WaarBenJij.nu

Nederland of België?

Door: Fons

Blijf op de hoogte en volg Hennie en Fons

01 September 2009 | Nederland, Baarle-Nassau

1 september, Fons is met pensioen. De vakantie is voorbij!

We zitten nu in Baarle-Nassau/Baarle-Hertog, de ene keer lopen we in Nederland, de andere keer in België.
In de bibliotheek kunnen we even internetten, daarna gaan we naar ons logeeradres.
Op advies van Maria, onze gastvrouw van gisteren, hebben we de route enigszins aangepast. We gaan nu via Kasterlee naar Averbode, vervolgens vanaf Diest naar Namen. Daar ligt een oude spoorlijn die is omgebouwd tot wandel- en fietspad. Dat lijkt dus makkelijk, ben benieuwd!

Na Aalmeer hebben we het volgende gelopen:
27 augustus: van Ter Aar naar Tempel (bij Reeuwijk), 17 km.
28 augustus: van Tempel naar Vlist (onder Haastrecht), 22 km. Hier kruisten we het Floris-V pad waar Charles en Ell een briefje voor ons hadden geplakt achter een bord. Dat hing er zowaar nog, leuk hè?
29 augustus: van Vlist naar Bleskensgraaf, 21 km.
30 augustus: van Bleskensgraaf naar Lage Zwaluwe, 27 km.
31 augustus: van Lage Zwaluwe naar Breda, 15 km.
1 september: van Breda naar Baarle Nassau, 25 km.

We hebben vandaag weer eens de regenkleding aangehad, dat is pas de tweede keer tijdens onze tocht, en eigenlijk regende het niet echt hard. Dus over het weer hoor je ons niet klagen.
We worden door wat meer mensen aangesproken wat we aan het doen zijn, zal dat komen omdat we er zo afgemat uitzien? Elke keer worden we geprezen om onze moed en wordt ons heel veel succes toegewenst. Ook op dit moment weer in de bibliotheek.

We genieten er wel van, we vinden het heel bijzonder om zo met z'n tweetjes op stap te zijn. Hennie d'r voet ging vandaag een stuk beter.

Groetjes aan iedereen.

• 01 September 2009 - 14:19

Ninja:

Leuk hoor jongens dat alles goed gaat. Laat het zo blijven en geniet maar!
    Warme groet van ons 2tjes.Don en Nien

• 01 September 2009 - 18:05

Charles En Ell:

Jongelui,
    We zijn een beetje laat met reageren,maar jullie weten hoe dat komt!We maakten een voettocht niet naar,maar in Berlijn.
    We denken veel aan jullie,elke keer als we die grote schoenen aantrekken!!
    En ook als we bijna uitgeput na een wandelingetje van 8 km de benen hoog leggen en hard een glas wijn nodig hebben!
    We hebben respect!!
    Leuk dat het briefje er nog hing,was ook wel goed verstopt natuurlijk.
    We gaan vanaf nu jullie op de voet volgen,niet letterlijk hoor,je hoeft wat dat betreft de gladiolen in Santiago nog niet klaar te leggen!!
    Een heel goede reis en tot de 12e in de Ardennen.

• 01 September 2009 - 19:36

Josselien:

Wat een bijzondere verhalen en ontzettend leuk om jullie te volgen. Vandaag is het dan eindelijk officieel, Fons is met pensioen, gek hoor. in ieder geval veel bewondering voor jullie tocht. Groeten, Josselien.

• 02 September 2009 - 07:33

Ben Visser:

Fons geniet van je vut en veel gezondheid toegewenst voor beiden.
    Veel succes op jullie zware tocht.

groetjes ben en Janny

• 03 September 2009 - 05:23

Tineke:

Hey Fons en Hennie, het is nogal wat als ik het zo allemaal lees klasse hoor, wel een hele bijzondere ervaring meen ik. Bij ons alles goed Sven geslaagd voor zijn HBO dus groot feestje binnenkort. Hou je haaks en zet hem op.
    Liefs, Hans en Tineke

• 03 September 2009 - 09:53

Piet En Adri:

Hallo Hennie en Fons, zojuist jullie leuke belevenissen tot nog toe gelezen, het moet een bijzondere ervaring zijn.
    Hopelijk is het weer niet een te grote spelbreker ( hiernu veel buien). De buurvrouw is nog steeds met de verbouwing bezig. A3 wordt begin oktober weer aan de knie geholpen, hopelijk de laatste keer.Hierbij vast de felicitaties voor 5 en 9 september geniet er van.
    groeten en tot de volgende reactie.

• 03 September 2009 - 12:52

Tinie:

Hoi lieve mensen, eindelijk een computer gevonden waar ik jullie verslagen op heb kunnen lezen. Lees met bewondering wat jullie allemaal meemaken, wat fijn dat jullie dit zo samen kunnen doen. Het is leuk om de foto's te zien, dat geeft een nog beter beeld. Hoezo afgemat? Jullie zien er prachtig uit. Hier alles prima met mij. Dikke kus, Tinie

• 04 September 2009 - 08:14

Ans En Gerard:

Hoi WW'ers herhaaldelijk de site bekeken en genieten van het plezier dat jullie samen beleven al is het nooit zonder hindernissen doch die overwinnen jullie zeker. Wij zijn benieuwd naar de laatste bevindingen. Leuke foto's en het valt mee hoe moe jullie eruit zien, nou ja....... Toi, toi, toi Ans en Gerard

• 05 September 2009 - 07:12

Milada:

En nu en nu en nu? Waar zijn jullie nu? Is het 'in het zuiden' wat warmer en vooral droger dan hier?
    Ik hoop het voor jullie!

Succes weer vandaag met de weg ernaartoe!
    Liefs