Van Amsterdam naar Aalsmeer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hennie en Fons Waumans - WaarBenJij.nu Van Amsterdam naar Aalsmeer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hennie en Fons Waumans - WaarBenJij.nu

Van Amsterdam naar Aalsmeer

Door: Fons

Blijf op de hoogte en volg Hennie en Fons

26 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Weinig bijzonderheden te melden vandaag. Af en toe hebben we een bui op ons hoofd gekregen, maar het viel nog mee. Het was vandaag beter wandelweer dan gisteren, met name vanwege de temperatuur. We zijn moe! We hebben een leuke slaapplaats achter de Aalsmeerbaan van Schiphol, dus veel lawaai. We gaan vroeg slapen (als dat lukt).

• 26 Augustus 2009 - 15:06

Hans En Janny:

Altijd leuk als je de vliegtuigen hoort en ziet overkomen. Zij vliegen in pakweg 3 uur naar de bestemming. Dan is het toch wel even slikken voor jullie.
    Houd moed en het gaat jullie goed. Wij gaan ook het weekend naar Frankrijk (per auto)dus na 13 september kunnen jullie weer reacties verwachten. Tot dan
    Hans en Janny

• 26 Augustus 2009 - 16:55

Hans De Boer:

Hoi Fons en Hennie,

wij gaan zaterdag naar Frankrijk. Als ik dat goed inschat gaan wij jullie met de auto ergens tussen Gorichem en Breda passeren. Ik vind het erg dapper wat jullie doen. Zelf vond ik 25 km wandelen op gewone schoenen al een mooie prestatie en had toen echt geen behoefte daar de volgende dag een vervolg aan te geven. Wij gaan in Frankrijk een beetje luieren, fietsen en af en toe wat zien.

Groeten en suc6, Hans

• 26 Augustus 2009 - 16:57

Piet En Dineke:

Wat leuk om jullie verslag zo te kunnen volgen. We hopen dat jullie onderweg veel leuke ontmoetingen hebben want samen raak je ook wel eens uitgepraat. Alleen maar lopen is ook niet alles. We zullen goed op jullie (en onze) kleinkinderen passen. Hebbeb jullie goed geslapen. Succes.

• 26 Augustus 2009 - 19:50

Piet En Adri:

Hoi Fons en Hennie,
    Na ons uitzwaaien van afgelopen zondag vandaag jullie verslagen gelezen.Fijn dat alles goed gaat. Veel succes verder op jullie tocht. Groeten van ons beide.

• 26 Augustus 2009 - 20:14

Ninja:

Hoi Hennie en Fons,
    Bij elke weersverandering denk ik aan jullie. Vandaag was het inderdaad beter wandelweer dan gisteren. Morgen krijgen we weer een schitterende dag met kans op een enkele bui aan de kust. Misschien wel wat warm voor jullie en de regen is aan de kust dus…..
    Ik houd het ’s avonds maar bij een wandeling van 5 km. Mijn waardering voor jullie stijgt wel hoor na die 5 km. van mij. Hoe is het met de spieren? En de voeten?
    Hebben jullie nog leuke ontmoetingen gehad? En een leuk plekje gevonden om lekker te eten? Slaap lekker vanavond! Als er maar genoeg vliegtuigen over komen dan hoor je het op een gegeven ogenblik niet meer. Val je zo in slaap.
    Liefs van ons 2tjes
    Don en Ninja

• 27 Augustus 2009 - 17:18

Nico En Linda:

Dag paps en mams, vandaag was het in ieder geval lekkerder weer om te wandelen. Leuk om jullie zo te volgen hoor. Pap, is het geen blaar geworden? En mam, geen last van je teen?

Liefs van ons

• 28 Augustus 2009 - 10:16

Tineke:

Hey Fons en Hennie, wat enig om jullie verslagen te lezen en foto's te bekijken. Helemaal top. Heb vandaag Henk uit Rhoon gesproken en die heeft de route per auto afgelegd, helemaal geweldig vond hij dat al dus wat jullie doen is bewonderingswaardig.
    Fijn dat het goed gaat geniet van alles, veel liefs Tineke en Hans

• 26 September 2009 - 18:42

Ton Grimbergen:

hoi fons en henny
    bij ons het ook behoorlijk droog gebleven, dus ik dacht je bakken maar flink van water te voorzien.
    ik zie op de fotos steeds grote volle rugzakken! al aan gewend of gaan jullie onderhand krom lopen?
    nog veel plezier in frankrijk ( hoe is jullie franse taalvaardigheid geworden?)
    groetjes van een rustig pleintje (nu jullie weg zijn)