Nog één dag !!! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Hennie en Fons Waumans - WaarBenJij.nu Nog één dag !!! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Hennie en Fons Waumans - WaarBenJij.nu

Nog één dag !!!

Door: Fons

Blijf op de hoogte en volg Hennie en Fons

22 Augustus 2009 | Nederland, Heerhugowaard

Het is bijna zover, morgen gaan we op stap. De laatste dagen waren best wel druk en liepen niet helemaal zoals we dat vooraf hadden bedacht. Een voorbode wat ons te wachten staat?
Na het afscheid van mijn werk hebben we nog een aantal dagen met rugzak gelopen, dat is even wennen want ineens ben je ruim 10 kilo zwaarder en dat merken de benen heus wel. Al met al is dat goed verlopen en hebben we er alle vertrouwen in dat alles goed komt.

Hartverwarmend is het hoe iedereen meeleeft. Kaartjes, telefoontjes, tips, overnachtingsadressen, spulletjes voor onderweg, geld om wat te eten/drinken, van alles hebben we de laatste dagen gekregen. Erg leuk allemaal.

Donderdag nog even bij Stijn en Finn (onze kleinkinderen) geweest, vrijdag kwamen Linda/Nico en Mark/Inez gezellig bij ons eten en maandag slapen we bij Rob/Milada, dus dan hebben we voor twee maanden afscheid genomen van al onze (klein)kinderen.

Ben benieuwd of we regelmatig een reisverslag kunnen plaatsen, hangt natuurlijk wel af van een internetmogelijkheid. Anders proberen we het met korte SMS berichtjes.

Ultrea y Buen Camino, hoe vaak zullen we dat gaan horen?

• 22 Augustus 2009 - 16:10

Tineke:

Hey Fons en Hennie,

Morgen de grote dag wat spannend allemaal, jullie zijn goed voorbereid en het gaat allemaal lukken.
    Heel veel succes, veel plezier en geniet van jullie mooie trip.
    groetjes van ons allemaal, Tineke

• 22 Augustus 2009 - 17:45

Edward:

Heel veel succes met "de" wandeling, geniet van je vrijheid.

• 23 Augustus 2009 - 10:28

Ninja:

Hoi Hennie en Fons,
    Daar gaan jullie dan. Vandaag de eerste dag. Wat een reis joh. Halverwege de middag verwachten wij jullie. Gezellig! Geweldig hoor wat jullie gaan ondernemen. Niks vergeten?!!???? Ach dan rijden we toch nog even naar H.H.waard. Geen enkel probleem. Ha ha, tot straks en liefs van ons 2tjes.
    Don en Ninja

• 27 Augustus 2009 - 15:27

Hallowillie@hotmail.:

fons en hennie wat zijn jullie goed zeg dat doe ik jullie niet na maar dat is ook niet leuk he om alles na te doen ik bid voor jullie dat het jullie lukt ik zit midden in de vehuising zaterdag ga ik over gr wil