Zubiri - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Hennie en Fons Waumans - WaarBenJij.nu Zubiri - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Hennie en Fons Waumans - WaarBenJij.nu

Zubiri

Blijf op de hoogte en volg Hennie en Fons

06 September 2013 | Spanje, Zubiri

We zitten nu in Zubiri en blijven hier een dag. Het gaat niet goed met de blaren van Fons. Ondanks alle zorg lijkt het alleen maar erger te worden. De vraag is dan wat te doen want zo doorgaan kan gewoon niet. Maar we willen natuurlijk ook niet zomaar opgeven.
We hebben besloten om drie dagen rust in te lassen. Als het dan nog niet over is, gaan we naar huis.
Morgen gaan we met de bus naar Pamplona, 20 kilometer verderop. Daar slapen we twee nachten en hopen daar vandaan verder te kunnen.
Groetjes aan iedereen.

• 06 September 2013 - 12:39

Frans En Tineke:

Hallo Fons en Hennie,
    Wat hebben jullie een pech. Maar een flinke rust inlassen, is misschien een goede optie.
    We hopen dat jullie het af kunnen maken.
    Tenslotte hoop doet leven. Wij leven met jullie mee.
    Hopende op een goed bericht over een aantal dagen.
    Groeten en het allerbeste gewenst.
    Frans en Tineke

• 06 September 2013 - 14:23

Nico En Linda:

Nogmaals; wat balen!!! Ik hoop dat de dagen rust voldoende helpt en jullie de tocht weer voort kunnen zetten. Het kaarsje brandt en we duimen.
    Liefs van ons 6

• 06 September 2013 - 15:43

Ab En Tiny:

Hallo Fons en Hennie

Wat een pech hebben jullie.
    Nooit geen last gehad en nu alleen maar pech, komt dat om dat de wegen
    zo slecht zijn? aan de voorbereiding zal het niet hebben gelegen.

We hopen wel dat jullie de tocht kunnen afmaken.
    Een aantal dagen rust zal misschien wel goed zijn.
    Wij duimen voor jullie en hopen op een gunstig bericht

groetjes Ab en Tiny

• 06 September 2013 - 16:44

Rene En Amita:

Wat een pech voor jullie. We duimen hier dat het snel betert en jullie de pelgrimstocht af kunnen maken.
    Jullie verslagen geven een mooi beeld van wat jullie beleven.
    Groetjes, Rene en Anita

• 06 September 2013 - 19:14

Uschi:

Hallo Henny en Fons,

Hoe dan ook, gefeliciteerd met de verjaardag van Fons! Wij gaan duimen voor jullie want het mooiste verjaardagscadeau zou ongetwijfeld zijn, als jullie door deze extra rustdagen uiteindelijk toch de tocht zouden kunnen voortzetten!

Hopelijk tot over een paar dagen met een positief bericht!!

Liefs en groetjes,
    Fred en Uschi

• 06 September 2013 - 20:11

Anneke:

Lieve ome Fons en tante Hennie,
    wat een teleurstelling!
    Hoop zo dat deze dagen verbetering brengen en dat jullie door kunnen gaan.
    Opgeven is geen optie......, maar soms moet je dat idee loslaten en zien wat ervoor in de plaats komt. Ook dat kan geluk zijn.
    Veel liefs en dikke knuffel.
    Anneke

• 06 September 2013 - 21:09

Henk:

Hallo Fons en Hennie
    Het is zeker een smoesje van jullie
    Je bent morgen jarig en je wilt niet lopen op je verjaardag???????

Was het maar een smoesje .Ja ,datgeloof ik wel Fons.
    Ik vind het hartstikke rot voor jullie hoor.
    Ik hoop dat het over een paar dagen beter gaat en zoniet dan zien jullie me binnenkort in HHW.
    Sterkte en tot mails/bels of ziens.

HENK

• 07 September 2013 - 09:24

Piet En Dineke:

Fons en Hennie,

Alleereerst gefeliciteerd met Fons z'n verjaardag. We hopen dat de paar dagen rust voldoende helpen en mogelijk afplakken een optie is?. Het zou wel heel erg sneu zijn als het dit jaar niet lukt maar gezond terug komen is wel het belangrijkste. Veel sterkte met de beslissing die juliie nemen.

Piet en Dineke

• 07 September 2013 - 11:08

Ada En Leo:

Dag Fons en Henny,
    Wat een tegenvaller met de blaren. In jullie geval zou je er in dit geval liever op willen zitten dan dat je er op moet lopen. Maar misschien gaat het na een paar dagen rust weer beter. Wij gaan er voor alsnog maar van uit. We willen Fons van harte feliciteren met zijn verjaardag en Henny natuurlijk ook. Een mooie gelegenheid om Pamplona te bezoeken. In ieder geval zou ik niet meedoen aan wedloop met de jonge stieren door de nauwe straten van Pamplona, je hebt een goed excuus. Uiteraard volgen we jullie belevenissen op de voet en we zien weer uit naar jullie volgende verslag. Voor nu: Een hele prettige verjaardag en een goede voortzetting van jullie reis, Leo

Ook van mij de hartelijke felicitaties en nog vele jaren in goede gezondheid toegewenst, maar vooral voor deze bijzondere reis veel voorsped gewenst. Elke dag leven we met jullie mee en we hopen natuurlijk dat de benen en voeten van Fons snel herstellen. Bij het weerbericht kijken we steeds wat voor weer jullie ongeveer hebben en het lijkt erop dat het steeds om en nabij de dertig graden is, wat voor mij veel te heet is, maar jullie zijn zulke keien en sterke pelgrims, dat het niet te heet is. Volgens mij hebben jullie nog geen of weinig regen gehad, waardoor de wegen ook niet glibberig worden, maar alles bij elkaar moet ik jullie enorm bewonderen om wat jullie doen. geweldig, Ada

• 07 September 2013 - 12:42

Janine En Milan:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag.
    En heel veel geluk met de genezing van je
    voeten.we hopen van harte dat jullie deze bijzondere
    reis kunnen afmaken.
    Sterkte bij het nemen van verdere beslissingen.

• 07 September 2013 - 13:06

Gerard En Tiny:

hallo fons en henny.,

Op de eerste plaats Fons, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

We lezen jullie verslag en genieten er van.Knap hoe jullie het doen want het pad gaat echt niet over rozen.

Het is maar te hopen dat je been gauw beter wordt want hier word je niet vrolijk van.

Wij wensen je fijne dag en als je dan genoodzaakt bent om niet te lopen kun je een extra glaasje wijn drinken.

Beterschap en PROOST!!!!!