Etourvy - Reisverslag uit Étourvy, Frankrijk van Hennie en Fons Waumans - WaarBenJij.nu Etourvy - Reisverslag uit Étourvy, Frankrijk van Hennie en Fons Waumans - WaarBenJij.nu

Etourvy

Door: Hennie en Fons

Blijf op de hoogte en volg Hennie en Fons

05 Oktober 2009 | Frankrijk, Étourvy

Bericht van Rob, via sms:

We zitten nu in Etourvy, een gehucht dus geen internet. Afgelopen vier dagen ongeveer 100 kilometer gelopen. Eten en slapen gaat goed. Morgen naar Tonnerre, dan Chablis en dan door naar Auxerre. Wellicht nemen we daar nog een rustdag. Vanuit Auxerre doen we er drie dagen over naar Vezelay. We hebben nog steeds mooi weer hier, wel wat frisser maar alsmaar droog. We boffen enorm.

• 05 Oktober 2009 - 19:42

Ernst Planken:

Hallo Fons en Hennie,

Hier een berichtje van een (oud)-Vedior-collega.
    Eindelijk een de moeite genomen om jullie verhalen en foto's te bekijken.
    Ik vind het prachtig om te lezen en fantastisch dat jullie dit doen.
    Ik hoop dat jullie nog veel mooie dingen tegenkomen en wens jullie veel voorspoed op deze reis. Ik blijf jullie volgen.

• 05 Oktober 2009 - 20:18

Ninja:

Leuk jullie bericht weer te lezen. Inderdaad op een struikeling van Hennie na boffen jullie toch. Wat maken jullie veel mee joh en wat een leuke/mooie foto’s bij het vorige bericht. Leuk hoor. Laat het allemaal zo blijven en geniet met volle teugen!Liefs van ons 2tjes,
    Ninja

• 06 Oktober 2009 - 06:29

Hans En Janny:

De laatste loodjes wegen het zwaarst maar jullie redden het vast. Succes.
    Hans en Janny

• 06 Oktober 2009 - 10:39

Paul Schimmel:

Hoi Fons,

Als ik het goed begrijp gaan jullie het helemaal redden tot Vezelay en dat moet helemaal goed voelen.
    De laatste loodjes wegen vaak wel zwaar maar denk aan leuke dingen...zoals tennis of anders het vervolg op jullie vast onvergetelijke avontuur.

• 06 Oktober 2009 - 10:40

Henk:

Hoi Hennie en Fons
    Nog steeds mooim weer .Wat een geluk hebben jullie daarmee he.
    Nog veel plezier met de verdere wandeling.
    Groeten van zwager HENK

Hennie en Fons

In 2013 hebben we samen onze pelgrimstocht naar Santiago de Compostela tot een goed einde hebben gebracht. Het was een bijzondere ervaring waar we nog vaak met veel plezier op terug kijken. Ik wil graag nog een keer zo'n tocht maken, voor Hennie is het wel genoeg geweest. Daarom ga ik deze keer alleen op pad. Niet zo lang als de vorige keren, zo'n 3 tot 4 weken. Vanuit Porto wil ik dan de Camino Portugues naar Santiago lopen, een afstand van ongeveer 250 kilometer. Daar vandaan verder naar Finisterre en weer terug naar Santiago, nog eens 200 kilometer. Al met al dus zo'n 450 kilometer wat normaal gesproken in 3 weken te doen is. Alleen op pad, dat zal even wennen zijn, ik ben benieuwd.