Rocroi - Signy l'Abbaye - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Hennie en Fons Waumans - WaarBenJij.nu Rocroi - Signy l'Abbaye - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Hennie en Fons Waumans - WaarBenJij.nu

Rocroi - Signy l'Abbaye

Door: Hennie en Fons

Blijf op de hoogte en volg Hennie en Fons

17 September 2009 | Frankrijk, Parijs

Bericht via sms door Rob geplaatst:

16 september, van Rocroi naar Signy l'Abbaye. 's Ochtends om 09:00 uur vertrokken, we hebben 31 kilometer gelopen. Het gaat dus weer helemaal goed en daar zijn we erg blij mee. Afwisselende omgeving, bossen, weilanden, maïsvelden, stille weggetjes, kleine dorpjes. Alles glooiend, dus af en toe hard werken. In het bos stonden ineens twee kleine reeën voor onze neus, heel bijzonder. De mensen zijn hier erg aardig. Ze komen meteen naar ons toe als we even op de kaart kijken. Rond 17:00 uur zijn we in het hotel aangekomen.

• 17 September 2009 - 16:01

Piet En Elly:

Leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken.En door de diverse klooster-overnachtingen zitten de gebeden er ook vast weer goed in.we zijn gisteren thuisgekomen vanuit Cyprus. Dit keer allles goed gegaan en dus een heerlijke vakantie gehad.

• 17 September 2009 - 16:53

Linda:

Mam, gelukkig gaat het weer goed met je knie!!!! En de jongens missen jullie ook wel hoor, een piep klein beetje ;-)

• 17 September 2009 - 17:40

Tineke:

Hey Hen en Fons, wel alles heel houden hoor want vallen, dat moet je niet te vaak hebben. Gelukkig gaat het weer goed, want wat gaan jullie goed zeg. Liggen jullie helemaal op schema's of zeg ik nu iets geks. Hou vol en heel veel succes met jullie trip. Hier alles goed, druk bezig in het appartement van Marlies wordt erg mooi en gezellig over ong. 2 weken gaat ze erin. Nu maar afwachtend wat Sven gaat doen ! Niels krijgt als alles goed gaat eind half november de sleutel kunnen we daar weer klussen. Groetjes van ons allen, Tineke

• 17 September 2009 - 18:47

Piet En Adri:

Wat fijn dat het zo goed gaat. Rocroi is voor ons zeer bekend van wege panne met de auto daardoor overnacht op de municipal in Rocroi.Wat uitgestrekte hoogvlakte die jullie nu moeten nemen richting Reims. Veel succes op jullie verdere tocht, gr adri en piet

Hennie en Fons

In 2013 hebben we samen onze pelgrimstocht naar Santiago de Compostela tot een goed einde hebben gebracht. Het was een bijzondere ervaring waar we nog vaak met veel plezier op terug kijken. Ik wil graag nog een keer zo'n tocht maken, voor Hennie is het wel genoeg geweest. Daarom ga ik deze keer alleen op pad. Niet zo lang als de vorige keren, zo'n 3 tot 4 weken. Vanuit Porto wil ik dan de Camino Portugues naar Santiago lopen, een afstand van ongeveer 250 kilometer. Daar vandaan verder naar Finisterre en weer terug naar Santiago, nog eens 200 kilometer. Al met al dus zo'n 450 kilometer wat normaal gesproken in 3 weken te doen is. Alleen op pad, dat zal even wennen zijn, ik ben benieuwd.