St-Jean-Pied-de-Port - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Hennie en Fons Waumans - WaarBenJij.nu St-Jean-Pied-de-Port - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Hennie en Fons Waumans - WaarBenJij.nu

St-Jean-Pied-de-Port

Door: Medewerker Webredactie familie Waumans

Blijf op de hoogte en volg Hennie en Fons

02 September 2013 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

We zitten nu in St-Jean-Pied-de-Port, aan de voet van de Pyreneeën. Met Hennie gaat het prima maar Fons heeft een ontsteking aan zijn scheenbeen en ook veel last van blaren. Straks gaan we even langs een dokter.
We proberen morgen een deel van de tocht te lopen. Na 10 kilometer schijnt er een mogelijkheid voor overnachting te zijn.
Internetten lukt hier even niet, dit bericht is geschreven door Rob, onze jongste zoon. Een geweldig kerel, als je het ons vraagt, maar dat terzijde.

• 02 September 2013 - 21:17

Frans En Tineke:

Hallo fons en hennie
    Wat vervelend dat fons deze pech heeft
    Hopen dat de arts een goede oplossing weet
    We duimen voor jullie
    Groetjes tineke en frans

• 03 September 2013 - 00:14

Tinie:

Dag lieve mensen
    het blijft heel bijzonder om 2 mensen die mij zo dierbaar zijn zo te mogen volgen.
    Door jullie verslagen lijkt het wel of ik inde rugzak zit.
    gelukkig niet echt, want dat zou pas een zware last zijn.
    vandaag op internet nog even naar de serie onderweg naar Santiago van de E O gekeken.
    Hoop dat het snel wat beter gaat met Fons zijn been.
    PS Fons de formulieren zijn op de bus,

Lieve groet en knuffel 10

• 03 September 2013 - 09:05

Jacques:

Hallo pelgrims,

Saint Jean Pied de Port. De naam roept zoete herinneringen bij ons op. Jammer voor jou Fons dat de herinneringen iets minder zoet zullen zijn. Wij duimen voor je dat de problemen van tijdelijke aard zijn. Wellicht een dagje rust. #En dan op naar het land van de menu del pellegrinos; lekker eten en drinken voor een luttele bijdrage. Geniet. Wij genieten met jullie mee. Het ga jullie goed op jullie laatste stuk door Spanje.

Jacques en Nel van Ewijk

• 03 September 2013 - 10:50

Uschi:

Hallo Henny en Fons,

Ik vond het weer heel erg leuk om tijdens jullie uitvoerige verslag in het begin" mee genomen" te worden! Jammer voor jullie twee nu te moeten lezen dat Fons zo veel last van blaren aan de voeten en nota bene een ontstoken scheenbeen heeft! Hopelijk heeft de doctor het juiste voor hem, zodat hij toch redelijk pijnvrij vooruit kan komen! Sterkte voor de komende fase!
    ( Rob, bedankt voor de info.)

Liefs, en groetjes ook van Fred
    Uschi

• 21 Juni 2018 - 19:06

Lidy Teeuwen:

Dag beste mensen,
    Het is alweer 5 jaar geleden dat jullie deze prachtige tocht gelopen hebben. Zelf hoop ik ook dit jaar de camino te gaan lopen vanaf Lourdes. Mijn vraag is dan ook, hadden jullie vooraf in Frankrijk jullie onderdak al geregeld ?
    De verhalen zijn fantastisch en ben dan ook erg benieuwd hoe jullie dit hebben “ aangelopen”.
    En geniet nog even verder van jullie ervaringen.
    Vriendelijke groet,

Lidy Teeuwen.

• 24 Juni 2018 - 08:53

Fons:

Beste Lidy,

Wat geweldig dat je de Camino vanaf Lourdes gaat doen!
    Voor ons is het een onvergetelijke ervaring geweest, we hebben het er nog regelmatig over. Het kan niet anders of het wordt voor jou ook een heel bijzondere belevenis.
    Wat jouw vraag betreft, sommige overnachtingen tot St. Jean-Pied-de-Port hebben we wel vooraf geregeld, andere niet. Als je wilt kan ik je wat uitgebreider informeren via de mail. Links op deze pagina kan je je aanmelden voor de mailinglist, dan heb ik je mailadres om verdere informatie te sturen.
    Kunnen we je via internet volgen op jouw camino? Dat zouden we wel heel leuk vinden.
    Heel veel succes met de verdere voorbereidingen.

Hartelijke groet,
    Hennie en Fons.

• 29 Juni 2018 - 10:06

Lidy Teeuwen :

Beste Hennie en Fons,
    Bedankt voor jullie reactie.
    Zeker zou ik uitgebreidere informatie willen ontvangen. Echter is het aanmelden via de mailinglist waarschijnlijk niet gelukt?? Mijn scherm wordt “ schemerig” en zie verder geen reactie.! Is mijn mailadres voor jullie hierboven niet inzichtelijk.?
    Ik houd jullie reactie in de gaten en probeer het evt later nog een keer.

Vr. Groeten,

Lidy Teeuwen.

• 29 Juni 2018 - 16:17

Hennie En Fons Waumans:

Beste Lidy,

Ik heb even gekeken maar het lijkt erop dat die functie niet goed werkt. Je kan even wachten totdat het wel werkt of, als je dat wil, je mailadres in een reactie vermelden. Ik wacht rustig af en ga ondertussen kijken wat ik nog voor je kan vinden.

Vriendelijke groet,
    Fons

• 30 Juni 2018 - 11:41

Lidy :

Dag Fons,

Dat zou super zijn.
    Mijn mail adres is “ lica@quicknet.nl”. Ook ik wacht rustig af en waardeer enorm dat je / jullie de moeite willen nemen.

Vr. Groeten,

Lidy