Weer thuis - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Hennie en Fons Waumans - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Hennie en Fons Waumans - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Fons

Blijf op de hoogte en volg Hennie en Fons

28 September 2015 | Nederland, Heerhugowaard

Zo, inmiddels ben ik alweer 2 dagen thuis.
Ik had geluk dat er zaterdag een directe vlucht ging van Santiago de Compostela naar Amsterdam, dus dat was lekker. Om half 10 het vliegtuig in en even voor 12 uur op Schiphol geland.

Over vrijdag heb ik niet zoveel bijzonders te melden. Ik heb rustig aan gedaan, gekeken hoe het zit met de bus naar het vliegveld, en nog wat door het centrum van Santiago gelopen. Uiteindelijk heb ik daar vrijwel geen bekenden meer gezien. 's-Avonds om 7 uur heb ik nog even een rondleiding over het dak van de kathedraal gedaan, waarbij uitleg volledig in het Spaans was. Die uitleg is helemaal aan mij voorbij gedaan maar het was leuk om dit nog even te doen.

De komende dagen ga ik alsnog wat foto's plaatsen. Wellicht ga ik dan eerst de grote verslagen in stukjes knippen zodat er van elke dag een apart verslag ontstaat met bijbehorende foto's.

Al met al is het weer een bijzondere tocht geworden, binnenkort kom ik nog even met een korte terugblik.

• 28 September 2015 - 20:05

Fransen Tineke De Jong:

Hallo Fons,
    Zo dat zit erop wat je wens was,
    Je hebt een fijne tocht gehad,
    Hele mooie verslagen en daar hebben Frans en ik van genoten,
    Je bent veilg thuis en nu je verhalen vertellen en heerlijk bij Hennie,
    We zijn zeer benieuwd naar je foto's,
    Geniet van alles wat je hebt meegemaakt en je bent gezond weer thuis,
    Heel veel groeten van ons en zeker ook aan Hennie.
    Frans en Tineke.

• 05 Oktober 2015 - 13:45

Henk Diemeer:

Hallo Fons, ik heb genoten van je reisverslagen.
    Wat leuk om als ware je lotgenoten te leren kennen, het is toch een kleiner wereldje als ik vooraf zou denken. Je bent wel een bikkel om ondanks de zere voet toch door te gaan. Hopelijk is je voet weer snel genezen, want het tennisteam verwacht je weer snel.

Groetjes,

Henk