Weer thuis - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Hennie en Fons Waumans - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Hennie en Fons Waumans - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Fons

Blijf op de hoogte en volg Hennie en Fons

28 September 2015 | Nederland, Heerhugowaard

Zo, inmiddels ben ik alweer 2 dagen thuis.
Ik had geluk dat er zaterdag een directe vlucht ging van Santiago de Compostela naar Amsterdam, dus dat was lekker. Om half 10 het vliegtuig in en even voor 12 uur op Schiphol geland.

Over vrijdag heb ik niet zoveel bijzonders te melden. Ik heb rustig aan gedaan, gekeken hoe het zit met de bus naar het vliegveld, en nog wat door het centrum van Santiago gelopen. Uiteindelijk heb ik daar vrijwel geen bekenden meer gezien. 's-Avonds om 7 uur heb ik nog even een rondleiding over het dak van de kathedraal gedaan, waarbij uitleg volledig in het Spaans was. Die uitleg is helemaal aan mij voorbij gedaan maar het was leuk om dit nog even te doen.

De komende dagen ga ik alsnog wat foto's plaatsen. Wellicht ga ik dan eerst de grote verslagen in stukjes knippen zodat er van elke dag een apart verslag ontstaat met bijbehorende foto's.

Al met al is het weer een bijzondere tocht geworden, binnenkort kom ik nog even met een korte terugblik.

  • 28 September 2015 - 20:05

    Fransen Tineke De Jong:

    Hallo Fons,
    Zo dat zit erop wat je wens was,
    Je hebt een fijne tocht gehad,
    Hele mooie verslagen en daar hebben Frans en ik van genoten,
    Je bent veilg thuis en nu je verhalen vertellen en heerlijk bij Hennie,
    We zijn zeer benieuwd naar je foto's,
    Geniet van alles wat je hebt meegemaakt en je bent gezond weer thuis,
    Heel veel groeten van ons en zeker ook aan Hennie.
    Frans en Tineke.


  • 05 Oktober 2015 - 13:45

    Henk Diemeer:

    Hallo Fons, ik heb genoten van je reisverslagen.
    Wat leuk om als ware je lotgenoten te leren kennen, het is toch een kleiner wereldje als ik vooraf zou denken. Je bent wel een bikkel om ondanks de zere voet toch door te gaan. Hopelijk is je voet weer snel genezen, want het tennisteam verwacht je weer snel.

    Groetjes,

    Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hennie en Fons

In 2013 hebben we samen onze pelgrimstocht naar Santiago de Compostela tot een goed einde hebben gebracht. Het was een bijzondere ervaring waar we nog vaak met veel plezier op terug kijken. Ik wil graag nog een keer zo'n tocht maken, voor Hennie is het wel genoeg geweest. Daarom ga ik deze keer alleen op pad. Niet zo lang als de vorige keren, zo'n 3 tot 4 weken. Vanuit Porto wil ik dan de Camino Portugues naar Santiago lopen, een afstand van ongeveer 250 kilometer. Daar vandaan verder naar Finisterre en weer terug naar Santiago, nog eens 200 kilometer. Al met al dus zo'n 450 kilometer wat normaal gesproken in 3 weken te doen is. Alleen op pad, dat zal even wennen zijn, ik ben benieuwd.

Actief sinds 12 Juli 2009
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 91973

Voorgaande reizen:

08 September 2015 - 05 Oktober 2015

2015, Camino Portugues en Camino Finisterre

26 Augustus 2013 - 14 Oktober 2013

2013, van Lourdes naar Santiago de Compostela.

14 Augustus 2012 - 28 September 2012

2012, van Vezelay naar Lourdes.

23 Augustus 2009 - 11 Oktober 2009

2009, van Heerhugowaard naar Vezelay.

Landen bezocht: