Nog even niet op pad. - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Hennie en Fons Waumans - WaarBenJij.nu Nog even niet op pad. - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Hennie en Fons Waumans - WaarBenJij.nu

Nog even niet op pad.

Door: Fons

Blijf op de hoogte en volg Hennie en Fons

16 Mei 2015 | Nederland, Heerhugowaard

Opnieuw gaat een in het voorjaar geplande tocht op het laatste moment niet door……..daar rust blijkbaar geen zegen op.

Afgelopen maandagnacht werd ik onaangenaam verrast door een hartritmestoornis. Dat is niet de eerste keer, het is ook niet ernstig of levensbedreigend maar wel vervelend. Dinsdag ging ik naar het ziekenhuis, daar wilde men geen cardioversie (elektroshock) geven omdat de stoornis inmiddels langer dan 24 uur duurde. Dat was voor ons nieuw want tot nu toe sprak men altijd over een termijn van 48 uur.
Al met al duurt het herstel daardoor langer dan verwacht, op dit moment is mijn hartritme nog niet 100% in orde.

Het is duidelijk dat zo’n trip dan niet verstandig is, dus gaat dit even in de koelkast. Als het aan mij ligt, gaat het nog wel gebeuren in 2015.

• 17 Mei 2015 - 19:20

Bram & Francis:

Wat een tegenvaller!
    Heel veel sterkte gewenst, hopelijk hersteld u snel en bent u weer spoedig de oude en kunt u alsnog de route lopen!
    xxx

• 17 Mei 2015 - 19:53

Uschi:

Fons, ook al is het nu een tegenvaller, maar je moet maar denken ( doet Hennie dat niet ook ?) "maar goed dat het je niet onderweg is overkomen"!!
    Sterkte! Wij horen weer van jullie?!

• 18 Mei 2015 - 15:41

Ab En Tiny:

Je bericht gelezen dat je de 29e zou vertrekken. Jammer dat het even in de ijskast moet maar je moet maar denken je gezondheid gaat voot.
    We wensen hopen op een spoedig , en dat je weer gauw de oude mag worden.

Groetjes en sterkte
    Ab en Tiny

• 20 Mei 2015 - 16:00

Caminofrans:

Oei Fons,
    Da's een flinke tegenvaller! Maar na wat revalditie kunt u later toch u reis maken!
    Van Harte Beterschap. Mogelijk leest u mijn avonturen op de Priemitivo!
    Gegroet
    Bom Caminho,
    Caminofrans

Hennie en Fons

In 2013 hebben we samen onze pelgrimstocht naar Santiago de Compostela tot een goed einde hebben gebracht. Het was een bijzondere ervaring waar we nog vaak met veel plezier op terug kijken. Ik wil graag nog een keer zo'n tocht maken, voor Hennie is het wel genoeg geweest. Daarom ga ik deze keer alleen op pad. Niet zo lang als de vorige keren, zo'n 3 tot 4 weken. Vanuit Porto wil ik dan de Camino Portugues naar Santiago lopen, een afstand van ongeveer 250 kilometer. Daar vandaan verder naar Finisterre en weer terug naar Santiago, nog eens 200 kilometer. Al met al dus zo'n 450 kilometer wat normaal gesproken in 3 weken te doen is. Alleen op pad, dat zal even wennen zijn, ik ben benieuwd.